• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tjej86

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
2 Oktober 2016
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Min uc har uppdaterats vad gäller inkomstuppgifter från förra året så jag gick från 6,9 till 4,1. Undrar om det är lönt att söka lån nu eller avvakta till mitten av april om det uppdateras ännu en gång då? Samt så är jag precis utanför läget mindre bra istället för bra, saknas 0,1 i betyg för att rankas som bra.
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Får köpa den då har bara mitt kreditbetyg :D men nåt hände inatt för gick från 5,9 till 6,1 även om inkomsten steg med 120 000kr vilket är konstigt att uc risken stiger. Förmodligen för att jag kommer ansöka :D
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Min inkomst är uppdaterad hos UC. Gick från 14,1 till 6,5 och då har jag 2 maxade krediter. :D Trodde inte att betyget skulle hoppas så mycket.
 

tjej86

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
2 Oktober 2016
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Tror ni man ska avvakta till mitten av april och hoppas att det går ner lite till från 4,1 till 4,0 eller tror ni jag vågar söka lån redan nu? Det som uppdateras i mitten av april är ju isåfall inbetalningarna på krediterna som jag har osv.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Tror ni man ska avvakta till mitten av april och hoppas att det går ner lite till från 4,1 till 4,0 eller tror ni jag vågar söka lån redan nu? Det som uppdateras i mitten av april är ju isåfall inbetalningarna på krediterna som jag har osv.
Vänta!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp